13 Eylül 2012 Perşembe

ORTAKÖY....


                                                    Ortaköyde bir akşam üzeri....
Özgürce  ve sereserpe at adımlarını..İster el salla boğazın telaşlı sularına ister öylece kal! Çevir başını sokaklara, dokun..satın almasan da dokun işte! al hevesini...Elinin gittiklerine göre karakter tahlili yapan burnu hızmalı,"sokakta hayat var "sloganını bedenine tam oturtmuş tezgahtarlara gülümse...Nefes al..öyle derin derin değil bir çırpıda al ki enerjinin zerresi bile ziyan olmasın..Yaşadığını unutma,unutma ki daha çok yaşa........





14 yorum:

  1. Ortaköy ü kim sevmaz ki :))
    şahben ben çok severim...
    benim için denizi olan her yer güzel...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bunu kaç kez yazdım bilmiyorum ama "ben İstanbul'da yaşayanları çoook kıskanıyorum"..

    YanıtlaSil
  3. hiç gitmedim ama güzel olduğunu duymuştum bir arkadaşımdan

    YanıtlaSil
  4. AH ORTAKÖY
    BAK ŞİMDİ BURNUMDA TÜTTÜ
    AKŞAMI GÜZEL GECESİ GÜZEL
    BU GECE BİR ORTAKÖYMÜ YAPSAM NE YAPSAM:)

    YanıtlaSil
  5. Amanın mor puanlım şükür kavuşturana. Ben yeni yazılar yazlmışsa, blog/home sayfasında görüyorum. Epeydir senden ses çkmayınca tatilde olduğunu düşündüm. E süre çok uzayınca da gelip bir de bloğu kontrol edeyim dedim. Bir de ne göreyim, sen yazılar yazmışsın ama ben bildirimini almamışım. Peki diğer arkadaşları görüp seni neden göremedim?
    Neyse yazılarında geride kaldıklarımı arşivden okuyacağım.
    Sevgilerimle mor puanlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) merak edip gelmene sevindim..son zamanlarda iş yoğunluğundan pek gelemiyorum..yorumunu görünce cevapsız bırakmak istemedim, kısa zamanda dönmeyi umut ediyorum:) sevgiyle kal...öpüldün..çayla simitin de çok davetkar görünüyor:)

      Sil
  6. canım çok severim ortaköyü aslında ben tüm sahil boyunu severim bebek yeniköy emirgan .. şuan yalan dünyanın fragmanını izliyorum bu aksam başlıyor ..yaşasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet evet evet....ben de onu bekliyorum deliler gibi..hiç plan yapmadan sadece ona ayırdım bu akşamı..

      Sil
  7. heey Ortaköy! benim için bazen huzur aradığım yer, bazen sevincimi paylaştığım, bazen o güzel takıların arasında kendimi kaybettiğim bazen de manzarasıyla huzur aradığım yerdir:)

    YanıtlaSil