27 Mayıs 2012 Pazar

Bu Bir İşaret mi Ne!


Neler oluyor bana??  Düşen ilk cemre gibi içimde bir kıpırtı vukuu buldu..

Patlamış mısır gibi hoplayan Çokoprenses Ceren’i doğduğundan beri severim..severim de…Dün gece bir başka sevdim.Taşınma telaşındaki yeni komşuma hoş geldin diyelim diyerekten zillerini çalıncaa..Cerenimonun esra teyze diye bekleyişi mi? kollarıma atlayışı mı? o gülen suratı mı?  Serdar amcasıyla kitap okuyuşu mu? Gidiyoruz diye aniden bastıran ağlama seli mi ,sırf gitmeyelim diye istemeye istemeye çorba içişi mi?  Bilmem?? Beni bambaşka duygulara sürükledi..Alıp onu içime koyasım öyle sevesim geldi:)

Sanırım doğa artık beni çağırıyor,bu bir işaret mi ne?

4 yorum:

  1. Bloğuma hoş geldiiiinnn :)) İşte bende sendeyim..Umarım daha çok gelip gideriz ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler..henüz yeni başlayan biri olarak bende aynı şeyleri umud ediyorum..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Büyük ısrarlar üzerine kazandıgın güzel bir hediye olarak farz et bunu ;) Tüm herseyi değerlendirecek olursam ... diye baslamayacagm cmleme tabi ki :)))
    İçten buldum tüm yazılarını sevgili pıtırcık tanıdıgım seni yansıtoyr her bir satır. Yeniliklere acık olan o ruhu da kıskanmadım değil hani. Su aralar oldugum sıkıntılı dönemde gıpta edip bakmama neden oluyorsun:) Cook sıkı bir tapikçi olmayabilirim fekat seni hevesle izliyorum uzaktan uzaktan. Barındırdıgım o güzel hevesin tatlı kokuları burnuma çalınıyor her telefon konusmamızda... Şirin bir şeyler oluyor bu blogta buna eminim :)
    Bir daha ki seferde grşmek üzre ;)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ben sana:))))))))))yihuuuuuuuu

    YanıtlaSil